מדיניות משלוחים
כללי
- זמן האספקה למשלוח עד הבית ולמרכזי שרות הינו 2-5 ימי עסקים (לא כולל יום האיסוף) ועד סוף יום העסקים ולאחר תיאום מול הלקוחה.
- זמן אספקה לאזורים “חריגים” הנו 5 ימים ומעלה . (לעניין אזורים “חריגים” יש להתעדכן באתר צ’יטה בקישור הבא www.chitadelivery.co.il )
- אין מסירות בשישי ובשבת .
- הודעה על משלוח עד השעה 12:00 נחשב לאותו יום עסקים, לאחר 12:00 ייחשב ליום עסקים הבא.
- המוצר למשלוח עד הבית לא יעלה על 20 ק”ג בנפח 40*40*60 – העלות 26 ₪
- המוצר למשלוח למרכזי שרות לא יעלה על 5 ק”ג בנפח 30*30*30– העלות 16 ₪
- משלוחים חריגים ו/או חבילות החורגות מהגודל הנ”ל.
- החל מאיסוף המשלוח כל שינוי לרבות כתובת תחויב בתשלום נוסף בסך 26 ₪
- כשל במסירת החבילה בשל סיבה הקשורה עם הלקוחה או הצרכן תחייב את הלקוחה בתשלום נוסף בסך 26 ₪ .
- שינוי חבילה מרגילה לחריגה כתוצאה מהקלדה לא נכונה תחויב בנוסף בדמי טיפול בסך 10 ₪ .
- במקרה של החזרת המוצר עקב חוסר שביעות רצון ו/או טעות ו/או פגם ו/או מכל סיבה ככל שתהיה תחויב הלקוחה במשלוח כפול (מסירה והחזרה היינו 2 משלוחים).
אחריות
- אחריות לאבדן, גניבה או נזק ישיר למשלוחים אשר נגרם במהלך או עקב השירות תהיה מוגבלת עד לסכום 1500 ₪ או שיעור הנזק בפועל הנמוך מבניהם ו ורק עם הצגת חשבונית עלות כדין.
- אין להעביר כסף מזומן / שטרות / המחאות בנקאיות וכד’.
- אין כל אחריות לנזק שנגרם עקב נסיבות שאינן בשליטתה, של חברת השליחויות לרבות “כוח עליון”, אריזה לא מתאימה, תכולה אסורה, טיב התכולה ונזק שנגרם באשמת השולח או הנמען.